Jan 20, 2013

teringat dan teringin

1:03 AM
reactions 
Assalamualaikum!

sumber : blog ajakbicara


Aku ni sangat suka kalau dpt tgk ikan. sape y kenal aku, terutamanya org2 tertentu kt nihon dulu tau la kot mcm mana sukanya aku ngan ikan dan air ni. maklumla membesar dlm sungai hak2.

lagi2 kalo pg akuaria ke. tgk ikan2 dlm akuarium, sgt teruja. mcm xleyh nk berhenti tgk. seronok dan boleh terleka kalo tgk ikan, lagi2 kalo ikan y cantik2 comel kan.

mungkin ak mewarisi sedikit sbyk hobi dr arwah abah. abah mmg suka la ikan2 ni. kt umah siap ada akuarium lagi. da bermcm2 ikan da pernah hidup dlm akuarium kt umah tu. dpt ikan sungai kalau masih hidup sihat mesti abah letak lam akuarium.

kalau dah minat apa pun boleh kan.

malam tadi mimpi arwah abah. ngah bersiap sedia segala kelengkapan nak menyambut cucu. xtau lah mcm mana boleh mimpi mcm tu. kiranya aku nak bersalin kat umah la. bersalin sendiri. seram pulak bila pk2 blk. walaupun secara logiknya, kalau arwah abah masih hidup haruslah dikejarkan aku ke hospital kalau nak bersalin kan. xdenye nak suh bersalin sendiri kat umah hehe

tadi masa jalan2 shopping, lalu kat kedai tgh2 ruang jalan tu, jual akuarium y kecik comel. jual ikan bagai. cantikkkkkkkkkkkk. mmg berkenan. sebenarnya dah lama tringin tapi duk fikir2, hmm xpe lah, lain kali lah. dah byk sgt lain kali tu.setiap kali lalu kat tpt jual akuarium ni mesti nak berhenti tgk ikan2 tu. xberhenti pon mesti pandang lama lah.

bila tgk tu teringat pulak kat arwah abah.

esok nak beli kana~
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting