Apr 21, 2014

on & off

9:21 PM
reactions 
Asalamualaikum..

lama bebenor off blogging kali ni. entah. rimas dgn dunia y mcm2 sekarang.

yang paling tak menahan sekarang issue tudung fareeda. haiihhhh x phm dgn semua org, benda mcm tu pun boleh jadik issue. malas nak masuk cmpor. <-- ayat bajet retis sgt hak2

lepas tu issue ustaz don ngan wardina dan cemuhan serta kutukan dan pandangan masyarakat luar mengenainya. awat la kome lak y sibuk2 nak bergaduh2, sibuk nak menjaja sana sini.

sebab tu aku dah jadi malas nk blogging! 

hahahahahahaha motif sgt bagi alasan cmtu kan. haiihhh...

xde ape y menarik berlaku dlm hidup, weekend pun byk habiskan ms kat rumah je so xde cerita menarik nak aku kongsikan kat sini.

maka nya diam membisu seribu bahasa. xpe lah, diam itu lebih baik daripasa berkata2 yang x berfaedah kan.

ok, lah. till then~
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting