Nov 18, 2009

bun2 is not bunTU. it`s bunbun oke~

2:37 AM
reactions 
i love my bun2~
hari2 tdo ngan bun2
bgn pagi tgk bun2
senyum comel

really made my day =)






oh saya belum gila oke~
cuma bun2 terlalu comel ha ha ha

oh kenapa suka sgt kt bun2 ni? jeng3 soklan cepu emas.
dulu saya ada banyak sgt tedibe(teddy bear lah)..pelbagai jenis. dr y kecik besar tapak tangan smpai lah y besar boleyh wt peluk tdo. comel2 semuanya.no doubt.
tapi disebabkan perkara y xdapat dielakkan.kesemua y kecik ke besar ke dah xde. semua dah bwk blk umah.bg adik2 wt tdo lak. hehehe.

dan untuk kesekian lama nya xdak tedibe.akhirnya ada y baru. sbb aku ni jenis kalo tdo nk penoh katil.bukan aku peluk tedibe, tp tedibe y pelok aku. bertimbun2 la. dulu la.skang penoh ngan bantal je lah. dan bertambah dah satu. iaitu bun2 ni la. tuh y mcm syg terlebih =P
kdg2 pagi2 bile bangun tgk bun2 xde terus kelam kabut "eh mana bun2?" bwh selimut upanya.=)
smpai ade sorg ni ckp "kesiannye, sabishi sgt ke smpai berckp ngan bun2?" ha ha ha
bukan mcm tu oke.

5 ♥:

buntal said...

ade ke yg pnggil bunTU? haha.. lwk2... bun2+t=bunTUt... hahaha...

AMIEROZIANA on November 18, 2009 at 3:07 PM said...

ni cam nemo jer....anas tengok ni mesti suka ni

cKyN WaN on November 18, 2009 at 3:55 PM said...

buntal : oit2 mane ade buntut lah. bunbun oke

mmg nemo pon.adik kasik name bunbun.comel gile. nanti adik beli y kecik sket lah kasik anas hehe

~thirasaufee~ on December 2, 2009 at 3:50 PM said...

eceh.. eksaited btul ngan bunbuncit! hqaha

cKyN WaN on December 3, 2009 at 7:52 PM said...

oit2 bunbuncit xbuncit okeh
nyet2 je y buncit mcm ayah die haha

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting