Mar 11, 2010

hidup

4:27 PM
reactions 

hidup ini byk dugaan dr Nya
sama ada kita nak atau pun tak
sama ada kita duga atau pun tak
tapi yang pasti semua itu mmg kita mampu hadapi
sbb Dia xkn bagi ujian melainkan dgn kemampuan hamba Nya

tapi jangan lah dgn kedatangan ujian-ujian itu buat kita semakin lemah

kalau bukan kita yang ubah nasib diri sendiri..sape lagi
kalau kita tanak tlg diri sendiri, mcm mane sekalipun org len nk tlg..xde ape2 y akn berubah

semoga apa2 pun ujian y aku akn tempuhi pasnih, semoga aku diberi kekuatan...amin

*jgn risau kwn2, xde masalah ape2 pon. biasa lah kan, kalo org baca post2 mcm nih mulalah buat kesimpulan sendiri. ada masalah lagi ? xde apa2 pon.

cuma skang nih ngah berperang ngan perasaan sendiri.
result utk nek 4nen akn kua x lama lagi..
sensei makin busy.
repot ade satu lagi.
nk jumpe sensei pun mcm nk jumpe perdana menteri.

kan dah macam pantun..eh ke puisi?
ahaha

ada x peluang utk aku? doakan aku ye kwn2...


 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting