Apr 12, 2010

update

10:06 PM
reactions 
pertama2 nya..slalu je lupa nk update berita2 gembira nih

berita baik
untuk makluman semua, alhamdulillah saya telah selamat memasuki tahun 4 (betul ke memasuki?)
n dah ade lab research snirik dah. last week duk pilih2 then this week officially masuk lab. 1st week ni xde keje lagi, so duk mengadap je komputer tuh amik syarat tunjukkan diri pg lab.

berita kurang baik
saya sekarang mengalami gangguan(mcm salah) kesihatan. senang cerita kurang sihat.bermula dengan dua hari lepas rasa gatal2 lam kerongkong, firasat mengatakan akan batuk kalau ada tanda^tanda begitu.dan memang betul sangkaan kerana pada hari esoknya semasa berhanami batuk tidak berhenti2. pada sebelah malam pula mula rasa lemah, suhu badan macam meningkat tapi meyakini tidak demam. (selalu keliru demam atau tidak). dan harini hidung mula tidak dapat berfungsi dengan baik. dalam kelas hanya kedengaran bunyi batuk mengganggu suasana pelajar. maaf ya semua. 

oh terpanjang pulak. 
dan akhir2 ini dalam keadaan tidak sihat cepat betul terasa hati. memang tidak dizahirkan kerana perkara remeh temeh yang tidak perlu diperbesarkan.

ok semua, sila doakan semoga saya cepat sembuh ok. 
rindu rumah~ T_T

2 ♥:

AMIEROZIANA on April 13, 2010 at 9:08 AM said...

minum air banyak2....kat msia pun cuaca tak menentu ramai gak yg demam2 batuk2 nih.....kalu ada madu minum sesudu pagi2 n masa nk tidur...madu asli lg bagus....jepun ada madu ker hehehe

cKyN WaN on April 16, 2010 at 2:34 PM said...

dah makin sihat dah sket.batuk dah kurang.selsema dah hilang pon hehe

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting