Oct 30, 2009

........................

12:24 AM
reactions 
ommaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
nanum ohtokei~~~~~~~~~~~
T_T
******************************************************************
pernah x rase mcm hidup pon xberguna lagi
mcm nk hilangkan diri dr dunia ni
nk g ke suatu tempat y xde org kenal
kena culik ngan makhluk asing pon xpe >.<

tapi siapa aku utk pk semua benda tu
Allah bg nyawa lama ni pon dah cukup bagus..
kalo dah rasa hidup xberguna, manfaatkan la saki baki y ada ni utk jadi berguna
x gitu?
oh aku mmg pandai bermain ngan bhs.
cuma praktikal tuh lembab sket.
come on ckyn! u can do it.
ape y telah berlaku tuh xleyh nk patah balik.y dah hilang tu xkn dtg menjelma balik kt ko. so apa y ada depan mata ke, sekeliling ke jaga betul2.hargai sebolehnya. dan jangan la amek mudah. dah bape kali terhantuk pon ko tanak terngadah agi ke?
JANGAN NAK BERANGAN!. mesin masa tuh xde ok. pintu doremon pon xde.
yang nyata adalah masa skarang dan hadapan.so guna la otak y Allah kasi tuh utk pk!

4 ♥:

nr7 said...

yg lepas tu lepas aa... ingt pon xgne... pk sgt pon xgne.. nyesal lg xgne... the world aint slowing down for anyone.. just keep forward.. hehe

fizan on October 30, 2009 at 12:56 PM said...

stuju-sstuju!!!hehe
life is too short to regret anything la..so life must go on,ok!!

pooja on October 30, 2009 at 1:25 PM said...

alamak, ape jadi ni ckyn? ape jadi? ade mslh lg ke?

cKyN on October 30, 2009 at 3:57 PM said...

hehe thnx to u all la heh

maa maa masalah x masalah aku anggap sbg ujian la kan..rencah kehidupan. br lah ade kesah menarik utk dikenang bile tua kang ..kalo dipanjangkan umo la =)

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting