May 11, 2011

nanti boss marah cmne?

10:39 PM
reactions 
banyak sangat nak merapek
tapi otak x larat lah. 
cmne nak survive ni?
cmni ke hidup as shakaijin(org y bekerja)?

pagi2 bangun kol 6 (harini terlajak sampai 630)
siap2, breakfast sandwich sekeping,  minum nescafe.
tak pun makan cereal.
telan jugak walaupun tau 10-20 mins after that kompem kena pegi toilet.
tapi kalau tak makan, sah2 la perut bunyi2 kol 10.  malu la i!

then lunchkol 12. ikot waktu lunch jepun ke mmg sumer kilang cmni? hak2
makanan sangat murah. i like!
then lam kol 5-530 dah boleh cabut la. 

pastu balik singgah kompleks bukit jambul tapau makanan. 
balik mandi2, makan sambil tengok cerita tv3(umah belum ada astro)
pastu tengok berita jap. pastu sambung tengok cerita apa yang ada. then lam kol 10-11 tu mata dah lalok.
masuk bilik, online jap, tgk apa y patut. dah dalam duk mamai2 ngantuk2 cmtu, cmne la aku rajeng nk menulis hari2 . memang tak la kan.

so macam tu la hari2. awal2 ni keje belum lasak lagi. kita tgk nanti cmne. wish me luck bebeh!
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting