May 14, 2011

join GA my bestfren boleh?

10:51 AM
reactions 

ni la my bestfren yang dah nak kawen tak lama lagi. saja gedik2 nak memeriahkan majlis kan hahaha.
meh kita jawab soklan.
A. tarikh nikah : tarikh nikah kau awal 2 hari dr tarikh nikah aku. kalau ko tahu tarikh nikah aku, ko tau la jawapan tu mesti betul punye!!! haha
B : karier dan tempat bertugas : keje ko ni buat budak2 takut la. sian dorg haha. pastu ko keje kat tpt boleh buat ko jadik hitam!!! =p
C : kenapa perlu pilih saya : sebab aku nak nemo tuuuuuuuuuuu! ahahahaha

amacam weh? ok tak? hahahaha. aku saje je nk memeriahkan majlis. 

haaaaaa. sape2 nak join p la join. soklan semua simple! boleh dapat depan mata je. aku bagi peluang korang menang ni. meh sini nak tag orang : 

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting