May 22, 2012

panas hati

9:43 PM
reactions 
kat ofis korang ada tak makhluk yang suka sangat amek gelas orang lain pastu wat harta sendiri tak reti nak simpan balik , pastu terus menerus guna tanpa rasa bersalah???


GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


memang panas hati. hampir seminggu! aku duk ulang alik datang opis intai gelas kat pantry. aritu tinggal kat rak sinki sebab baru lepas basuh nak terus balik. esok2 nye datang terus xde.


selang beberapa hari, masa nak basuh gelas baru nampak gelasku dalam sinki direndam air kosong. memang panas hati! terus amek basuh2, masuk lam bag bawak balik umah!

esoknya terus bawak gelas baru!

terus simpan lam drawer je tiap2 hari.

haihhhhh. sabor aje lah
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting