Mar 17, 2013

tak paham..

10:53 PM
reactions 
Assalamualaikum...
__________________________________________________________________

Kenapa mereka perlu buat begitu?

kelisa di letak mini cooper

Proton wira diletak nama ford

Viva/myvi diletak passo

-tak-ingat-kereta-apa diletak tanda Mitsubishi

ini yang aku sendiri nampak la. aku rasa banyak lagi yang lain yang aku x perasan sebab aku ni memang jenis xkenal jenis kereta...hak2

oh, mungkin mereka nak perdaya orang-orang macam aku kot. LOL

apa-apa pun saya harap mereka bahagia.

tapi kan, tetiba terfikir. kalau lah ditakdirkan aku berdepan dengan satu kemalangan / insiden yang memerlukan aku mengenalpasti kereta yang terlibat. 

dan kereta2 ni diletakkan dengan nama-nama kereta atau pembuat kereta yang berlainan semasa aku cuba mengenal pasti. x ke haru nanti? mesti xvalid kat mahkamah kan. bagi nombor plat tapi bila check kat jpj kuar kereta lain dari y aku sebut.. haaaaa. masalah tuuu

ok enough.sooooo drama kan? aku merapek je sebenarnya hahaha. sorrylah mak meroyan di malam hari sebab bosan~

yosh mari bersemangat untuk bekerja di hari esok!!

p/s : ketika entri ini dipublish, saya sedang diulit mimpi indah barangkali. oh terima kasih teknologi sebab ada option untuk  buat autopublish. mcm x ikhlas buat entri kan :P
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting