Apr 27, 2013

oh PRU 13

5:38 PM
reactions 
Assalamualaikum!

lagi berapa hari je nak mengundi

aku excited!

sebab 1st time mengundi. mintak2 aku x buat onar macam2 kat tempat mengundi.

mana la tau tersadung kerusi ke, terlanggar meja ke sebab excited sangat kan haha

haritu pusing2 naik kereta pergi kenduri, tengok macam2 replika di tepi2 jalan.

warna biru dan hijau..

ada kereta kebal, roket, meriam, wau bulan yang besar gabak gila, layang2 pun besar gabak, kereta, van malah kerbau pon ado! jangan main2 haha

macam2 dah duk dengar berita kurang enak di TV berkaitan PRU13. bom la, itu la ini la...

haihhhh..kenapa la xnak bertanding secara sihat dan berhemah.

apa2 pun jangan lupa keluar mengundi ye kawan2.. aku pun insyaAllah boleh la setakat nak pergi pangkah undi kan..

p/s : aritu dengar talk kat TV9 oleh SPR, ibu2 yang ada anak kecil tak perlu beratur kan? hihihi
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting