Apr 29, 2013

rindunyaaaaa

12:26 PM
reactions 
Assalamualaikum!

hmmm sejak2 beranak ni lagi la aku mengabaikan yang ni, asyik duk fokus kat yang lagi satu je.. banyak cerita sejak2 bergelar ibu kan.

xtau lagi? haa mmg ketinggalan zaman. untuk pengetahuan, saya sudah selamat melahirkan bayi perempuan 3minggu yang lalu, maka sebab tu la blog ni terbengkalai hak2

.
.
.
.
.
.

hmmm..rsnye kalau x beranak pun, blog ni akan terbengkalai jugak. sbb dah hilang momentum kana. sedih kan? sebab dulu aku suka bercerita, tanpa kesah apa orang nak fikir. aku hanya menulis mengikut naluri...

tapi itu dulu..selepas segala-galanya berubah 

bila suatu ketika aku terlalu dambakan perhatian..

dan bila semuanya terserlah, tiada apa yang asli...semua bukan lahir dari hati...

*sigh*
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting