May 6, 2013

Semangat menunaikan kewajipan!

5:46 PM
reactions 

Assalamualaikum!

Semalam penuh timeline dengan gambar berjari biru.

Tanda da menunaikan kewajipan sebagai rakyat Malaysia.

Begitu juga kami sekeluarga hehehe

Semangat damia blk mengundi tau.

Mula2 encik suami mengundi di kampungnya kemudian baru lah kami sekeluarga pulang ke kampung aku pulak.

Bergegas jugak la nak kejar abg ak yang nak bertolak balik kelantan pulak, nasib baik lah sempat kan.

Aku antara orang yang terakhir mengundi.

1st time beb!

Sampai kena iring dari awal hingga la ke tempat mengundi. 

Dupdap Dupdap berdebar2 sepanjang perjalanan hak2

Pastu tangan aku kena taram 4, 5 kali jugak la ngan dakwat kekal tu. Alang2 orang last kan hak2.

Tapi seronok, pengalaman pertama mengundi katakan.

Malam tu pulak Dupdap2 tgu keputusan, last2 aku tdo aje. Slow bebenor nak umum.

Sape2 y x mengundi,  rugi besar tau..

Tgu PRU14 la puloks hehe

P/s : xmo ulas keputusan, kang mcm2 spekulasi y timbul.

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting