May 2, 2013

it's not that easy~

1:04 PM
Assalamualaikum!

semenjak, 2 - 3 menjak kebelakangan ni ( act im not really sure when it started ) , ada 2 - 3 perkara yang sibuk duk bertapa dalam otak aku. 

masih xde jalan penyelesaian. walaupun aku tahu sebenarnye jalan penyelesaian tu dah lama ada..cuma aku masih lagi ego mungkin? takut dengan bayang-bayang sendiri?

bila suara sebelah sini cakap " just let it go, life must go on...bla3 " hati aku dah layu, bersedia untuk memberi ruang..

tapi tang tu jugak suara sebelah sana pulak berbisik " its not that easy....can you just forget everything?"

hati aku jadi berbelah bahagi balik...dan seterusnya sehingga ia dah terlalu lama terbuku..aku pun xtau sampai bila ia akan kekal terbuku di sudut itu...

tapi aku x pedulikan semua itu~

*sigh*

p/s : aku suka menulis bila suasana yang nyaman dan tenteram..sebab hanya ketika itulah segala2nya jelas dan nyata...
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting