Jun 1, 2013

Instagram

1:52 PM
reactions 

Td ada tgk 1 video parody pasal instagram kt fb.

Dah mcm virus kan skang ni, buat ape2 pon sumer nk amek gambar..

Dalam byk2 cte lam video tu, aku x terasa mana pon sbb br je berjinak2 ngan menda alah ni.

Ingatkan selamat la tapi rupa2nya x hahaha

Sbb bila smpai 1 part dorg perli. Bila da kahwin penuh pulak timeline ngan gambar anak2 pulak.

Hahahahaha

Mmg ak la tu. Awal2 dulu lagi la. Setiap hari wajib 2keping gambar. 1 bgn pagi, 1 lagi nk tdo mlm. Alkesah nye start guna instagram kat kg ngah berpantang. Tepon hubby pulak kurang canggih. Maka aku akn tag hubby kat twitter je lah nk tunjuk gambar damia. Rindu seorang ayah ok.

So alang2 da ada instagram sumer pulun pakai lah hak2.

Skang kurg dah...kot

Sape rimas tu boleh unfollow je. Tp tgk la nanti kalo da ada ank snirik. Kalo boleh setiap saat nk snap mcm2 riak wajah y comey itu.

Aku kan ibu muda, haruslah excited! Kekekeke

Tgk snirik la instagram ak penuh ngan muka damia je.

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting