Showing posts with label 30 day challenge. Show all posts
Showing posts with label 30 day challenge. Show all posts

Dec 12, 2010

aku gembira dengan kehadiran keduanya~

1:00 AM 0 ♥
celoteh ckynwan

stepbystep
day 9. sites that make me happy

Dec 10, 2010

30 day challenge : 100 entries per day?

10:30 AM 0 ♥
aritu ada kawan aku cakap, ade orang buat 30 day challenge, setiap satu hari kena 100 entry. hahahaha gilo apo?? aku yang kadang2 sampai 10 entry satu hari pon dah rasa macam tamak je. haha. lagi la sebab aku setkan auto publish kat facebook and twitter. setiap kali aku publish entry akan terus kua la kat fb and twitter. kompem la ramai yang delete fren ngan aku pahni kalo buat cmtu. hahaha

tapi macam menarik. xde orang nak try ke? haha. sape berani weyh? buat la. pastu aku follow. aku busy la skang. mana sempat nak buat 100 entry satu hari. kalau setakat nak tulis "harini makan nasik lemak" after 30min pulak tulis lagi 2nd post"minum air nescafe pulak"....bek tak payah. memang la orang xsuke hahaha

kalau macam tu dah jadik macam twitter@facebook la. ade pulak kang org buat fanpage "kami benci blogger" kat facebook. takpun paling menyayat hati "kami benci blog celoteh ckynwan" perghhhhhhh, berkabung la aku jawabnye hahaha
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting