Showing posts with label ladiescoach. Show all posts
Showing posts with label ladiescoach. Show all posts

Aug 13, 2010

ladies coach hanya untuk kaum hawa

2:45 PM 12 ♥
so i was blogwalking when this ladies coach entry grabbed(?) my eyes. as a foreigner student in japan, memang aku tak tahu apa yang dah jadik kat malaysia. bukan tak tahu langsung tapi kadang-kadang memang sumpah tak boleh nak bayangkan. apabila aku masuk je blog ni, eceh macam masuk rumah. aku dah pening-pening, biol-biol. ladies coach? apa tu? kedai coach untuk perempuan sahaja ke? hahahaha see!? siap penulis blog tuh cakap ada lelaki kena halau bagai.

tak puas hati. maka aku google. tahniah lah cik Ashley sebab boleh muncul di pencarian google kan. i like pakcik google. dan, after baca post ladies-coach-in-ktm, barulah paham maksud ladies coach. maafkan aku. bukan tak tahu pasal kewujudan gerabak khas KTM untuk perempuan di Malaysia, tapi nama ladies coach tu yang aku tak  berapa pasti.


bagus sebenarnya ladies coach ni. even kat jepun pun ada jugak gerabak untuk perempuan sahaja. biasanya dekat bandar2 besar yang sesak la like tokyo ke. macam tempat aku ni xdak la. coet je penduduk nya. tapi sedih la kalau orang malaysia terutamanya lelaki yang ambil mudah pasal hal ni. kalau dah nama ladies coach, jangan la masuk. lain la kalau dah buat pembedahan jantina. haiihhh.


oh, cik adik @ abang dalam gambar jangan marah kalau jumpa muka sendiri dalam search engine google atau mana-mana blog ok. salahkan diri sendiri sebab dengan muka tak malunya duduk  in ladies coach. its for LADIES ok. not you!

haa korang pernah ada pengalaman best ke masa masuk ladies coach ni? si lelaki pulak pernah ke tersalah masuk sebab nak cepat? come on, sharing is caring ok!
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting