Apr 4, 2012

How i spent my weekend #1

9:53 PM
reactions 
Assalamualaikum.

Sekarang ni, hujung minggu tak payah dah nak sesak2 nafas nak fikir nak pergi mana. Sebabnya semua dah diisi oleh facebook events. Kenduri kahwin bersusun-susun . tiap-tiap minggu ada. Jenuh nak menghadirkan diri.

Yang mana sempat, yang dekat, yang berkesempatan memang aku akan pergi insyaAllah. Biarlah xde orang datang kenduri aku pon :p. aku mahu menyebokkan diri di kenduri orang haha.

Minggu lepas pergi kenduri senior. Bukan satu dai(universiti) pon, tapi dah orang jemput kita kena memenuhi jemputan kan hihi. Plus, senior tu satu batch ngan my hubby.

Before pergi sebok cari baju kurung baru hak2. sebabnya sekarang ni ada 3 pasang je baju kurung. Yang lain sumer duk kat kampong. Lagipun dah lama x beli baju kurung, so alang-alang..melaramlah sekali sekala.

Tapi lain pulak jadiknya. Ingatkan dapatlah jadi perempuan melayu terakhir. Sekali dah macam maid lah pulak gayanya. Pakai tudung sarung. Pakai baju kurung pahang bunga kecik2. memang gaya makcik2. nasib baik dah kawen kan, kalau tak jatuh merundum saham! Hahaha

Nak carik tudung sarung yang cantik2 sikit , tapi mengenangkan harga 80hengget, nak sama mahal ngan baju kurung aku ni haaaa. Xpo lah. Aku amek yang 15hengget je lah.

erm...gambar next time lah. internet slow mcm siput xleyh upload..

so, how about ur weekend? xkan membuta je kottt
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting