Apr 21, 2012

terasa macam artis!

12:02 AM
reactions 
Assalamualaikum!


Ok pertamanya, nak tanya. kenapa budak2 sangat suka kereta mini cooper?

ok, x semua la tapi kebanyakannya mcm suke bebenor dgn mini cooper. slalu kalo lalu tepi budak2 bukan main seronok lg dorg tgk mini cooper.

tapi kali ni lain dr yang lain.

harini balik dr keje lalu lalun tol y br, hanya utk pengguna touch n go di tol batu 3 menghala ke klang. malangnya, ada jugak y xpaham2 bhs, wpun dah 3 hari berkuatkuasa masih ada lagi org y sengal beratur sama2 kat laluan n nak bayar tunai. so berlaku lah urusniaga di situ setiap kali nya. tensen!

tapi xpe, sbb arini aku rs mcm artis. haha

sebab tiba2 bila dah seiring dgn satu bas ni, tetiba sekumpulan kanak2 yang berada di tepi tingkap lambai2 sambil senyum2 riang. aku xtau, sape y sepatutnya perasan artis, kami atau dorg haha.

mula2 hubby ckp dia lambai sumer kete. so nk kepastian aku intai side mirror bila kami terkedepan sket. mmg sah! dorang xlmbai pon bila bas tu seiring ngan kete lain. bila ktorg dpt seiring blk, kanak2 riang tu kembali tersenyum riang n lambai tgn ramai2 kt kami.

ms ni mmg rs sgt kelakar. segan pon ado. bila dorg dah mcm nk terkedepan. kami pon lambai la balik sbg tanda penghargaan, sbb bg kami peluang rs mcm artis. hahaha
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting