Aug 26, 2012

Dugaan Maha Kuasa...

9:55 AM
reactions 
Assalamualaikum...

Sejak2 balik sini, hati memang x tenang. tiap2 waktu dan ketika teringat kat abah di hospital.

Pernah suatu malam mimpi abah dah xde. Tuhan saja yang tahu pilunya hati ini. 

hari-hari call cakap ngan abah, perkembangan sentiasa berubah.

kejap ok, kejap demam, kejap lelah balik. koyak rabak hati, duk jauh macam ni tersekat macam xboleh nak buat apa. hanya doa yang mampu aku hulur dari jauh.

semalam dapat tahu, abah lelah balik. langsung xboleh tidur sebab susah nak bernafas. terpaksa pakai alat bantuan pernafasan. demam dah 2,3 hari baru harini ok balik.

kata doctor, kena jangkitan kuman. tukar ubat, dah semakin baik Alhamdulillah....

tapi kaki kebas masih macam tu je. nadi kat kaki sangat lemah lagi. xtahu sampai bila abah akan stay kat hospital. 

Ya Allah, sembuhkanlah penyakit abahku. tabahkanlah hati kami dalam menempuhi dugaanMu. Kau permudahkanlah segala urusan kami.
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting