Nov 12, 2009

o m g~

5:50 PM
reactions 
:: kau ingat bila kau buat mcm tu semua org suka ke?

:: bila kau xde aku boleyh benci kau tapi bila kau ada perasaan tuh hilang balik so boleyh x kau jgn ada?

:: aku nak buat apa y aku suka so kau jangan sibuk2.

:: kalau nk ckp2 tuh boleh x tgk aku ada kt tepi ke x? sbb aku dengar apa kau ckp

:: kau ingat bila kau seronok semua org seronok ke?

:: kau ingat marah kau tuh org heran ke?

:: kau ingat org kesah ke?

:: kau ingat x apa y aku ingat ni^

kan best kalo boleh luahkan semua ni sesenang mkn gula2 berangin yang dah kehabisan stok kt umah aku ni. 
tapi ingat dunia ni kau y punya ke

dan sgt xbest kalo ada org luahkan kt aku semua kata2 di atas.
T_T


 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting