Nov 13, 2009

jumpe jugak daun merah!

10:38 PM
reactions 
assalamualaikum =)
annyong!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

*sepatotnye saye ngah tdo tp sbb xleyh tdo maka cr ilham tulis blog dan mula menyedari baju y dipakai nye ada bau y pelik dan bile pk2 br tringat bau tuh mcm bau kemenyan. seram x?

oke.
smalam p jalan carik daun merah.
tapi naseb xbaek sbb hujan dan angin ribut pada hari sebelum membawa lari semua daun y warna merah. maka tinggallah y hijau dan rantingnye shj T_T


semua dah tinggal ranting shj =(

oh amaran. gamba semua syok sendiri.
jalan2 pusing2. semua ranting. n hijau. n hitam.
naseb bek ada lampu2 y chantek lah jugak ni.sempena krismas nanti kot.pastu ada pulak tpt air2 ni. boleyh laaaaaaaaaaaaa~



lens rosak so xleyh auto focus.maka gamba semua kabur. =(






suwitnye mereka..cuba cr mana aku menyelit haha








tapi naseb agak sedikit baik sbb ada satu je pokok y MERAH daunnya. maka duk ctu je smpai abes masa ha ha

semangat panjat pokok utk kelihatan chantek di dalam gamba.
sile perhatikan pagar n kelebaran tanah y sbelah sana pagar. nape? nanti aku cte






smangat tarik daun smbil mata melilau cr pak guard. kot2 patah satu2nya pokok y daun kaler merah haha


cuba teka aku kt mane ni. hint:pagar


haaaaaaa...aku kt sebelah luar pagar.

engt agi x y aku suh korg tgk kelebaran tanah di sebelah sana pagar tu. x engat? tgk balik kt atas. punya la struggle nk gamba chantek. menggeletar pegang pagar.xsmpai 2 tapak terus tebing kt bwh tuh jalan raya kete lalu lalang kalo jatuh kite jumpa di sana la jawabnye. ish

bile dah nk balik nmpak papan tanda ni. sabae momiji matsuri lah sangat.... ranting matsuri ade laaa


oooooo ade matsuri ke tapi sia2 je sbb pokok semua dah xde daun.kesian x.


2 ♥:

~thirasaufee~ on December 2, 2009 at 3:52 PM said...

ckyn tiba2 akku ada soalan cepumas.. sapa jurukamera yang amik pix ko ni?? HAHAHAHA

cKyN WaN on December 3, 2009 at 8:05 PM said...

self timer sudah haha

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting