Nov 3, 2009

amaran: entri sgt panjang!

3:04 AM
reactions 
assalamualaikum~
dan salam sejahtera =)


last sunday ke saturday ntah..aku p soba matsuri. ade jual2 soba..mcm2 jenis soba. zannen desuga xsesedap kt shokudo haha. ntah motif aku bukan nk g sgt pon cuma sbb xpenah pg so saje merajenkan diri + nk jalan2 nek kereta =)

n xtau lah nape aku mcm xcited gile siap bgn awl wpon br je tdo 5jam. selalunye tdo lama, mcm baby perlukan tdo y cukup ha ha  bgn2 lam kol 10 masak2 bihun, goreng2 kopok bagai. haiih padahal nk g mkn soba. gaya mcm nk g mane je. tp pedulik ape kan. aijou tappuri de tsukurimashita ha ha sekali lagi.


dan seperti biase lah aku nek mini sbb mini bdak kentoku ngeh2. agipon 3 buah kete je y p. sbb y len2 sibuk.ade y baito la sumer2 kan.paling xbest sbb ujan la kan.nk jalan pon mcm leceh. smpai2 je ade makcik ngah buat persembahan ape ntah. geng2 mini smpai lmbt sket so jln2 masuk lam building ape ntah.round2 sana.
oh ade pameran upanya.sumer bdak2 skolah y buat ni.sgt menarik..aku suke la tgk benda2 cmni ni.
sbb dorg sgt kreatif.












kemudian br lah beransur ke khemah tpt keta agi 1 duk mkn2. i mean mereka2 y dtg ngan keta len.so join dorg mkn2 soba lak.



ramai jugak la pakcik2 makcik2 dtg nk mkn soba. y chantek2 cun2 xbrape nk ade..haiihhh. aku je la tlg wakilkan haha.tgk lah aksi si cilik ni.mkn pon pakai hashi kan. nk mata dia sgt menakotkan bila marah. haha sombong ye cik hana kita ni. geram je nk cubit2 pipi y tembam tuh.














dah lama2 lepak then aku cm nk jalan2 pusing masuk 1 agi building. naseb bek. kalo xsure bosan gile dtg mkn soba mahal cekik darah dah la xsedap tu.lam building ni pon menarik. mcm2 ade. permainan kanak2.




pastu kraftangan.bunga2 y diperbuat dr ape ntah. mcm lilin je. sgt chantek!



i like it very much =).pastu y plg suke gile bile masuk mcm galeri lukisan!






O M G~ sgt suke lukisan2 tu. oh ciri2 lelaki idaman mesti tahu melukis n plg kurg pon tahu menghargai seni lukisan ha ha. lama gak la duk lepak tgk satu2 lukisan tu. maji terpukau!
pastu mereka y tertinggal kt bwh pon join skalik. pastu aku mcm tensen sbb dorg tgk sekali imbas je! haiihh aku punye la lame gile duk tenung2 tilik2 sentuh2 haha.



















 tapi xkesah la kan.masing2 nye gaya =P amek gamba lagi hehe. naseb bek aku berjaya amek camera dr ehsan =D sangap gile nk gune camera. charger smpai next week .yeay! oh dah lari topic.

 pastu jalan2 lagi tgk mcm2 then balik la pulak. oh disebabkan mereka lapar maka singgah kt saizer. dan bermulalah sesi tuka2 spec. n guess what. antara 7 org di kalangan kami tuh aku sorg je xpakai spec haha. y len sumer pakai. xtau lah rabun ke x y pakai tu =P



kemudian dah bosan2. siap solat sumer kt ctu.nmpaknye masa mcm lebih je. so decided to go window shopping la konon2 nye. kt apita.







 fuh penat2. n dpt makan takoyaki y sgt sedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap! i like. 1st time mkn takoyaki y sedap mcm tuh kt jepun. sbb aku lagi suke takoyaki kt msia. nyum3 nak lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

xabes lagi haaa jalan2. p pulak sunstep sbb ade org naaaaaaaaaaaaaaaak jugak carik jaket kulit mcm kami =P. alih2 benda len jugak y die beli. aku pon beli jugak ahaha. wpon terpaksa letak balik baju y quyyum ckp "kalo ko xbeli, bodoh n kalo ko beli aku jeles".. boleyh x mcm tu? tp xpe lah, bodoh2 pon bodoh la. ha ha ha

pastu dah penat jln2 bagai, blk umah. berehat. ape2 pon sgt seronok!!

3 ♥:

nr said...

takoyaki tuh mmg amat sedap... kunun2 aa yg kt mesia lg sedap kn... last2 berebut mkn gk.. haha... bende wajib beli ble g apita pas nih... haha

blackdiamond said...

siap highlight lagi ape yg aku ckp tu..haha..900yen je? mcm jual apron dapur je kan..maji murah!

ckyn said...

ngeh3...nanti p apita nk takoyaki tuh je =P

hey blackdiamond! hahahaha

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting