Dec 18, 2009

menjenguk kampung oomiya =P

9:27 PM
reactions 
oh arini ade lah org tuh rindu kt saya ni
ajak saya g men baling2 yuki kt kg dia kt oomiya tuh hahahaha
n saya pon bosan duk umah je.
n mmg nk kua amek2 gamba yuki nih
pastu nk beli kasut yuki br sbb kasut chantek y lame dah rosak. tapak dah haus T_T


jalan dr umah saya ke mitsuwa


pakai kasut nih sgt sejuk oke

maka saya pergi lah ke mitsuwa utk beli kasut baru. xkesah dah chantek ke burok ke janji kaki saya xsejuk kaaaaaaaan~
pilih punya pilih jumpe lah y nih..y paling berkenan kt hati nih. ade tertarik ngan y satu nih tapi xde lak utk onna nye size. T_T lagi skalik

chantek x?

pahtu p la ke kampung oomiya.sementara tuh kena lalu skolah snap2 sana sini.



terjumpa nih. comel kan?


nih sekolah saya


nih tanglung y saya buat senirik tau...


gile rindu nk lalu jalan nih.

sesampainye di kampung oomiya, saya dan rakan2 men baling salji, men gelongsor mcm budak kecit. pahtu cm bese lah kalo dah main salji tuh nk kena buat snowman. so inilah hasilnya.





oh saya mmg sentiasa eksaited hehe


ni pulak kouhai saya. 1nen


saya bersama kouhai2 kesayangan =)




nih pulak senpai saya y dah nk blk msia agi berapa bulan je. last yuki la kiranya

oke. dah selesai bermain2 singgah la pulak umah kouhai. solat . minum petang. tgk spontan. smpai lah dah gelap baru beransur pulang. sekali lagi kena lalu sekolah. terjumpa lak benda alah y menarik nih. snap2 lg sekali heeeee~






chantek x sekolah saya? =)




sekali lagi tanglung saya. sgt chantek kan. oh saya tahu anda amat jeles :D

maka berakhirlah satu hari y menyeronokkan. esok jom main kt kentoku lak org2 oomiya!
lawan jom heeeeeee~




 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting