Dec 18, 2009

semoga berbahagia~

9:07 PM
reactions 
sgt2 terlambat dah nih. sbb skang mcm malas betol nk update blog kan. bila emo rajin pulak nk update haha. oke2 ubah. update tiap hari xkesah lah ape y berlaku pon. sedih ke emo ke gembira ke heeeeeeeeeeee...


last 29th november, abangku dah selamat diijabkabulkan dengan wanita kesayangan y sekian lama bertakhta di hatinya. cewah! hehehe..
sgt sedih jugak sbb xdpt nk balik meraikan bersama2. wpun berusaha jugak carik tiket nk balik seminggu tapi xde tiket sbb dah last minute.
ape2 pon gembira jugak. wish dr jauh sudah.
semoga abang n kak rina hidup gembira dan bahagia sehingga ke akhir hayat =)
who is next?
aku lah tu hohoho~
abg n kakak2 atas aku semua dah berkahwin dah beranak pinak.
aku single n maybe not available skang nih hahaha
xpe2. saya masih muda heeeee
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting