Dec 18, 2009

its snowing ~

9:30 AM
reactions 
salam =)
annyong haseyooo~

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

nk tau x?
smalam salji turun. memula saya engt arare je. sbb mlm sebelum tuh saya taleyh tdo.

saya bgn kejap tgk hujan turun. hujan batu tuh la. then pagi tu saya bgn tgk jalan dah ada putih2 sket. still lagi rasa biase. pahtu siap2 nk g sekolah. bawak payung. smpai je kt bawah. salji ngah turun. lebat la jugak. n jalan dah putih byk. saya tersengih je sepanjang jalan tuh haha.exsaited terlebih. sbb ape? sbb hari tuh adalah hari khamis. saya kan suka hari khamis hahaha..klaka x? yelah2 ape2 jela.



nih view dr tingkap umah saya. seronoknye tgk putih je kan















semua gamba sama je kan? hehehe xpe lah nanti saya g kouen sebelah umah amek gamba byk2 sbb skang nih sejuk betol lah. oh lupe. nih utk tatapan keluarga saya y jauh d msia. salji dah turun. n sgt sejuk T_T

oh sebelum terlupa. dah masuk tahun baru. selamat menyambut awal muharram. semoga apa y diimpikan / diazamkan tercapai n kalo x boleyh teruskn di tahun baru nih hehe. n tambah la lagi azam tuh ye =)

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting