Jan 29, 2012

YES BOSS!!

12:32 AM
fuhhhhh abes jugak aku baca novel baru beli ni hahaha. konon2 nak buat peneman bila suami g keje nanti, tp belum pape dah abes.ingat nak baca pelan2 je, tp mana boleh tahan beb hahaha

oh lupa, novel tu tajuknya sama macam tajuk post aku tu. karya areila sahimi.best! aku suka sebab lenggok bahasa tu simple, tak la berjela2 atau terlalu romantik ayat berbunga2. naik meremang bulu roma kalo jiwang2 sangat kan hehehe. bahasa mudah, skrip macam kita cakap hari2 ni je. sempoi beb wa cakap lu. bahasa apa pulak aku ni hahaha

cter ringkas berkisarkan seorang setiausaha yang kena uruskan semua pasal bos. hari2 duk "yes, boss" aje. aku bayangkan watak aryana ni mcm sgt comel dan innocent aje. mula la terbayang sape y sesuai kalo wt drama. memang tak lain xbukan sharifah amani lah.sebab sgt comel.boleh bayang dah mcm watak lam cte ape ntah aku dah lupa. tp watak hero xleyh nak fikir sape. bos yang gatal ngan pompuan, ayat2 manis2 tapi xla gatal ngan sumer pompuan. baik je kalo org baik ngan dia. i mean xde la miang keladi tu.seorang yang agak garang, tapi lam garang2 tu ada sifat manja dan comel. sape y layak?? aaron aziz mcm tak jeeee hahaha

ok, alkesahnye. dah satu hari suntuk duk baca novel ni. suami ajak g tgk bola pon aku bantai bwk novel kan. ms on the way balik umah, aku nak tnye something kat hubby. nak tahu apa y kua?

"bos, bila nk belikan mama ******* baru?"

memang kena bantai gelak la. xpasal2 suami jadik bos hahaha. bos pon bos lah hihihi
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting