Jan 6, 2012

kejutan 2012...

11:05 PM
reactions 
Assalamualaikum!

sedar2 tak sedar dah masuk 2012 dah!!!!!!!!! hmmmm banyak betul kontroversi, baru je masuk 6 hari di tahun baru ni. macam2 lah sampai dah xlarat nak dengar, nak amek pusing...cukup wat hal diri sendiri je. tapi nak jugak amek pusing kan hahahahahaha. gossip sana sini adeh.

aku dah x ingat urutan macam mana tapi gempar gak la seantero malaysia yang dipenuhi rakyat yang suka sangat amek pusing tentang segala2nya kannnnnn.

isu ustaz azhar idrus. tetiba je timbul cakap pasal ustaz ni. tak paham betol.

pastu timbul pulak pasal isu amalina? entah aku lupa nama penuh. ni pun satu hal jugak, memang kecoh abes la satu malaysia.. 

haaaa ape lagi gossip y aku ketinggalan? hahahaha. eh kaki gossip pulak kan. ntah, mcm2 la cter gempak, yang best n xbest. aku pun ada gak. lantak lah malas nk amek pusing sebab cte aku lagi besttttttt. aku kini bukan lagi keseorangan insyaAllah. Selamat datang zuriatku :) haaaaaa lagi gempak gak cte aku. drpd korang duk fikir psl benda ntah apa2 tu, apakata p beli baju baby kt anak aku sepasang dua kekekeke :p

mata ne, adios
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting