Showing posts with label snowman. Show all posts
Showing posts with label snowman. Show all posts

Dec 10, 2010

eh org putih bertopi merah dah nak muncul!!!

7:35 PM 0 ♥


hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaha!
ok.dah abes gelak.

sekarang super sejokkkkkkkkkkkkkkk! haritu act dah turun hujan ais. bukan salji lagi tapi cukup la nak memutihkan jalan kejap. tapiiiiiiiiiiiiiii, aku bangun lambat. perasan status junior kat facebook duk cakap putih2 tapi "one hour ago". can u imagine that??? ish jeles tol. ye, ye aku dah3 tahun duk sini. tapi still x sabar2 nak tunggu salji turun hahahaha

and tengok lah gambar kat atas tu! dah ada gambar orang putih kat website cuaca yahoo japan ni. suke.suke.suke. tiket snowboard dah beli. untuk yang terakhir, nak meluncur salji! hehehe nak buat orang salji banyak2 lagi n besar2 macam tahun lepas.





oh tak sabar! winter holiday  : 23 december~ 3january, yeay!

oh kesian kat adik saya yang xkesampaian nak tengok salji. 

eh, kenapa banyak sangat oh ni. haha

Nov 23, 2010

menghitung hari

10:29 PM 0 ♥
harini cuti satu jepun. labour thanksgiving day. setiap 23 november. 

kawan aku datang dari kanazawa. so aku pagi2 bangun lepas tu mandi2, mencongak idea nak masak2. last2 tetamu aku yang masak haha. 

lepas tu ada makan2 pulak malam. aku chef jemputan. masak nasik ayam super madu! sedap. biarlah nak puji diri sendiri. sebab aku makan 10 ketul. langsung takleh tarik  nafas nak pura2 perut slim T_T

harini berkira2 sendirian. agaknya bila salji pertama yang akan mencecah bumi fukui. aku belek2 entri lama tahun lepas. hari pertama salji turun. kalau ikut perkiraan, sebulan dari sekarang lah. uwah, excited la pulak! nanti boleh buat snowman besar lagi macam tahun lepas.

sekarang dah berkira-kira untuk beli tiket main snowboard. ye, aku lah wanita tegar yang main snowboard kalau di fukui ni. xpernah lepas peluang main. kenangan yang sangat best. mungkin tahun ni main sket je kot. mungkin la. hati aku siapa yang boleh duga kan? kangsebok je nak join jugak hahaha. 

sedikit lagi saki baki aku menjalani hidup di sini. atas beberapa sebab menjadikan aku semakin tak sabar nk pulang ke malaysia, tapi kadangkala kenangan di bumi penjajah ini mengheret aku kembali. rasa macam sedih je nak balik. erm honeymoon sini lah nanti hahaha
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting