Aug 21, 2011

cimb queensbay working days!

9:20 AM
dua tiga hari niaku duk search working days for cimb at queensbay mall. semuanya kerana nak tukar duit raya. walaupun aku tahu macam dah terlambat hahaha.

punya la aku cari2 tak jugak jumpa. bukak cimb webpage pun susah bebenor nak cari kategori ape. aku kan buta IT dan pengetahuan Am sket hehe.

so meh nak habaq mai.. lokasi cimb yang beroperasi pada sabtu dan ahad adalah terhad dan seperti berikut :


nak lagi details, aku bukak cimb website (http://www.cimbbank.com.my) dan cari branches berserta lokasi dan working days. seperti di bawah.


dan selesailah. sape2 yang jumpa keyword pasal cimb queensbay masuk blog korang tu sah2 aku yang carik haha.kesimpulan ; cimb kat queensbay buka pada harisabtu danahad. sekian

jom tukar duit raya!!

2 ♥:

Anonymous said...

Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I
will be waiting for your next post thank you once again.
Feel free to surf my webpage ... GFI Norte

Anonymous said...

Howdy! Would you mind if I share your blog with my myspace group?
There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks
Also visit my webpage ; GFI Norte

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting