Aug 8, 2011

great weekend~

10:48 PM
reactions 
cuti hujung minggu aritu pergi jalan2 sakan. mula2 p umah kawan aku kat sungai dua. konon2 nak bermalam satu hari je. duk lepak2 tunggu kehadiran cik thirah yang penuh gossip dan juga cik pae. kami lepak2 tapi tuan rumah kuar pulak. so kami main monopoly deal je la hahaha.

then satu malam bergossip2 sampai la mata xleyh nak bukak. tdor terbongkang. tuan rumah xtau tidoq kol bape. esok pagi2 cik thirah n cik pae kua awal sebab cik thirah ghajeng betol keje. kami yang lain tidoq lagi haha.

sampai lah mak izzat datang. ajak p umah tok dia kat sik, kedah. cari buah rambutan. yeay! maka bermulalah perjalanan menikmati keindahan alam. hehehe. sampai2 je kat sana disambut mesra ngan tuan rumah. n yaya! sangat comelllll. melatah pon "Allahuakbar" tau x. insaf2.

pastu g carik buah rambutan. konon2 nak kait la. skalik dah ada orang tolong kaitkan hahaha. maka kami buang daun2 je. pastu masuk umah main monopoly lagi. pastu anak2 kecik nak jugak main. depa sumer baring pura2 tidur aku lah duk layan. perghhh jenuh gak la nak layan budak2. cmne nak jadik mak niiiiiiiiiiiiiiiiii. haiya. renshu2. hihihi <-- gelak gatal miang hahaha

then gerak balik. singgah pasar malam beli nasik kandar dan segala macam makanan sebab orang jauh balik mengidam macam2 nak makan haha.
keesokan harinya cik pae dan cik thirah datang lagi. konon2 nak g wat facial tapi kedai berhampiran tutup pulak. maka kami p je la jalan2. mula2 p pantai. kotor.... sedih je tengok pantai. terus ingat kampung halaman. sobsss~

then pergi mana ntah aku lupa nama tempat. duk dga depa sebut2 macam kailan. tapi tu macam nama sayur. tiap kali depa sebut aku terbayang kailan ikan masin wahahaha. sorry guys hehehehe

cik pae , cik izzat n cik pijah wt facial. aku n cik thirah bergossip kat lua sambil tengok2 macam2 ramuan. last2 semua barang kami hangkut, kalau x cantik lagi xtau la hahaha. on the way balik singgah pasar ramadhan beli nasik kerabu yeay! ngan sata. cmne aku boleh lupa nama. sesedap oren je penggil otak2 hahaha. tapi yappa kt ganu jugak y menarik selera aku. beli tembikan kuning! my fav hehehe

dah lepas makan2. siap2 nak balik. sempat lagi monopoly deal 2,3 round haha. memang ketagih. lepas tu bermulalah perjalanan aku balik bj ngan pijah. alsudahnye tertinggal buah namnam ngan rambutan :(
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting