Feb 7, 2011

nebes weyh!

12:24 AM
reactions 

dah masuk hari isnin. selasa exam.FINAL EXAM. rabu FINAL PRESENTATION. tahap cuak dah mula menderu2. otak berserabut dah ni. risau macam2. YA ALLAH permudahkan  la urusanku di sini. serius risau sampai rasa nak menangis. aku nak balik malaysia cepat2. i hate being here lama2. dah penat. plis la semua berjalan lancar. setiap kali fikir macam2 kemungkinan, hati  ni dupdapdupdap je x henti2.nasib bek xhenti2. kalu berhenti terus?

i just have to do my best this week.  n everything will be over!hopefully,

mintak2 la pisang xberbuah dua kali. n i will do everything utk sotsugyou /grad. kalau terpaksa melutut merayu meraung depan sensei sekalipun, i will. omg. scarry nyeeeee

saikin otak dah x bape betul. fikiran melayang2 je time buat keje. mcm mana boleh naik tangga sampai ke rooftop masa nak g lab kat tingkat 3, macam mana boleh nak masukkan ikan lam mesin basuh after ulang-alik basuh baju. semua dah x teratur. i cannot focus at all.

semua org plis doakan aku kat sini. Ya Allah, berikan aku ketenangan.

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting