Mar 24, 2011

my graduation day. yeay!

2:05 AM
reactions 
Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah. setinggi2 kesyukuran kupanjatkan ke hadrat Ilahi kerana limpah dan kurniaNya maka dapatlah aku menghadirkan diri ke majlis konvokesyen sebagai orang yang diraikan pada tahun ini. :)

ok abes dah ayat skema.

walaupun sebelum ni macam ragu2 sket nak pergi majlis ni ke x, sebabnya kat sini lain la sket ngan Malaysia . yang buat majlis berhari2 x abes. kat sini kejap je. xrasa sangat pon. tambahan pulak xpakai topi ngan jubah macam kamu2 kan.

tapi xpe, aku bersyukur sebab kalau aku x pergi today mesti menyesal! sebab gambar sumer cantik2! hahaha tu je nak cakap kekekeke

Thanx to juniors yang sudi datang bawak bunga. colour pink. i like! sama tema ngan baju i gitu hihi. pastu amek2 gambar. kenangan2 ngan semua lah. Alhamdulillah. xmo taruk banyak2 la sebab dah letak lam album kat facebook. nak tengok p terjah sana ye kawan2. hihi.






















 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting