Mar 3, 2011

busy ngalahkan menteri ni oiii!

11:09 AM
reactions 
lamanya x merapek meraban kat sini. sangat2 lah busy dan pening nak setelkan semua benda. seminggu ni duk setelkan pasal rumah je. Alhamdulillah dengan pertolongan dari kouhai2 kesayangan dan member2, sedikit sebanyak dah setel. eh macam skema lak ayat ni kan haha. 

sekarang ni rumah dah bersih. barang2 pon dah g buang yang mana taknak. hadoiiii, nak buang barang pon kena bayar tau kat sini.semalam buang peti ais ngan tv gedabak ngan brg2 lain  abes lah jugak 10000yen  = RM 390. oiii 400 hinggit nak buang barang. bukan nak beli. haiihhh sabor ajelah kan.

lam umah skang ni tinggal mesin basuh ngan almari ngan dapo jelah. xsempat nak hangkut sebab kete pon xcukup. dorang nak pakai g antar brg2 kat port. pastu g hantar rak tv kat kedai recycle ingatkan dapat la jugak sesen dua kan. ni 600yen je? perghhhhhh murahnye kau beli! ceit!

apa lagi nk cte ni? lepas ni nak uruskan pasal AP lak. pastu nak g lab lah jugak kemas apa yg patut. byk lagi khazanah tertinggal. pastu lupa lak kekka ada lam pasokon y dah bungkus masuk lam kotak. dah la nk kena bagi kat sensei. adoi lah. nak kena jikkou lagi skalik kana. haihhh.

souvenir tak beli lagi. ada duit lebih saya beli lah hak2. lagi apa ek yang berlaku 1,2minggu ni. tu je lah dulu. kang ade mood ade masa sy update lagi okeh. oh ya, skang ni duk merempat kat umah junior la sampai la balik msia. maksudnye lagi 23 hr. 2mgu jugak tuh.sowi lah ye kouhai tachi,menyusahkan pulak . menyemak je kat umah korang haha. nak bagi kasih sayang terakhir ni hak2
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting