Jun 29, 2010

tomyam nyum3

11:22 AM
reactions 
assalamualaikum semua =)
hello world~

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

just a quick update. forget to tell my menu for last night dinner hehe 
selepas tengok satu album kawan aku ni kat fb, dorang g makan kat kedai thai. tomyam! terus terliur. nasib baik tak meleleh kat meja lab. kantoi je men fb kat lab kekeke nasib baik nafsu makan terkawal sebab ngah puasa. yosh kimeta! nak makan tomyam seafood. so blah awal dari lab sebab nk g carik seafood kat mitsuwa hihi

so inilah hasilnya. walaupun tak sesedap kat kedai makan ke apa, tapi aku makan sampai 2 bowls! ops! tank besar katakan. 

Alhamdulillah, xde lah kempunan kan hihi



愛情たっぷりで作りました!

alamak! dah lambat nak g lab. nanti papa rindu..aauuww~

till then~
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting