Feb 16, 2012

malas nak fikir tajuk lah

11:15 AM
reactions 
Assalamualaikum!

Pagi ni tetiba masuk mode sedih,sayu dan pilu pulak. sebabnya dengar lagu nasyid hehehe. sebab tu la lebih baik dengar lagu nasyid daripada lagu2 rock kapak ke,lagu k-pop ke, jpop, ke, a-pop ke, m-pop ke...haihhhh semua nak ber"pop2" hah. 

sebabnya,kebanyakan lagu nasyid ni banyak menyeru kita ke arah mengingati Allah, menginsafi diri. almaklum saja lah kita manusia ni bukan sempurna, jauh dari sempurna..dosa sana sini..*Astaghfirullah...

Baca Quran pun jarang2 kan. so,kalau rasa malas nak baca quran, boleh dengar quran. buat satu playlist. dengar pun boleh dapat pahala.insyaAllah dapat menyucikan hati.

okey..okey..pagi2 lagi nak buat orang sentap kan hahaha. tp xsalah sekali sekala bagi isi membina hehe.

alkesah ngah sayu2 mode insaf ni tetiba dapat tajuk mcm ni pulak.lagi la syahdu kan

Day 4 - A picture of something you no longer have

Masa mula2 baca tajuk tu,terus teringat arwah ma n my baby. paling terasa arwah ma. n ofcos aku xde gambar arwah ma. hmmmmm..ok xnk cte panjang kang nanges tersedu-sedan nanti cmne? hubby ngah keje jauh okayyyyyyyyyy.

so instead of sad story, i came up with this! tu pon lepas bukak balik folder2 lama. abes tu   nak sangat gambar kan. cari punya carik dapat la yang ni hehehe

during my 1st year at uni fukui
basikal tu dah xde,payung dah xde. sob2.tulah peneman aku pergi gakko (sekolah ; org jepun panggil uni sekolah). payung dah kena curik,basikal tinggal kt jepun sebab dah berkarat2 n xmuat kontena haha

oh ada lagi satu yang dah xde. 

duittttttttttttttttttttttt jeponnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!

1 万円 = RM390.4602

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting