Feb 13, 2012

weird~

7:15 PM
reactions 
Assalamualaikum!

Skang ni tengah ujan lebat selebat2nya. dr tkt 14 hanya nmpak keputihan saja. bukan keputihan penyakit tu. tp keputihan langit dan titisan air hujan y super lebat. berangin2. n time2 ni la bunyi macam2. almaklumla duk tkt 14. segala mcm bunyi. ingat kt umah nihon(jepun) dulu, tkt 3 je.tapi ya ampunnnnnnnn. kalau ujan ke,berangin ke segala mcm bunyi seram boleh dengar. lagi2 malam. kalau record bley wt soundtrack cte hantu dah kot.

saikin, aku da xleyh tdo dalam gelap. wpun suami kt sebelah.boleh peluk ketat-ketat pon xboleh gelap2. nanti mcm2 terbayang. sebab aku ni jenis y kalau x ngntuk, mata tu aku bukak je. bia terpejam snirik then tertdo. so cmne aku nk celik2 mata lam gelap. serraaammmmm. hubby pulak xleyh tdo kalau ada lampu.silau! so  bukaklah torchlite kt keitai hubby je.xcerah sgt x gelap sgt. xtau lah nape,saikin je cmtu. kalau dulu, tdo wajib tutup lampu. silau sgt! 

and lagi satu, kucing gaduh. paling xsuka dengar kucing gaduh malam2. suara "rrrrrrrr" y seram sejuk boleh berdiri bulu roma.xtau nape. sebab kt umah kg kucing slalu gaduh kot. tapi naseb baik la duk tkt 14 xde org belakucing or kucing x gaduh2.tp mlm td mcm terdengar. apekah?

p/s : siap tulis kol 430 tp publish lambat sebab br 2jam lepas wt entry.ye sy super hima haha
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting