Sep 25, 2010

aku buntu nak buat keputusan

1:05 PM
ngengade sangat nak buat contest kan. pengunjung bertuah la sangat. alahaiiii nasib badan. aku excited sangat kan nak tunggu pengunjung ke 10000. pergi la canang satu dunia konon2 nak cepatkan sikit sebab aku dah tak sabar2. seksa jiwa raga aku menunggu ni tau tak?

aku bangun je pagi tadi tengok counter dah 10067.uwah dah lepas.amboih korang ni, tau ade hadiah baru ramai2 nak terjah blogaku kan. tapi xpe. yang penting sekarang ni aku pening2 lalat. sebabnya ada 3 orang yang bagi aku bukti yang dorang pengunjung ke 10000.

Mi : aku tahu ko tipu kan? ko bukan pengunjung ke 10000. ko tunggu no jadik 10000 kan?



Akulife : kau ni buat aku ragu la jugak haha sebab nampak macam ko pun tunggu jadik ke 10000 kan
Nadd : datang kali kedua dalam after 40 mins baru jadi pelawat ke 10000

kronologi






counter aku ni cmne die berfungsi pun aku xtau. maybe tengok IP yang berbeza br tambah angka. let say korang dtg n refresh byk kali pon xkn berubah kalau xde orang dr IP len dtg. mula-mula aku fikir mcm ok la kan. tapi disebabkan blog aku ni bukannya ramai pelawat pon dalam satu2 masa, so bila angka dah cecah 10000 and takde org datang, so org y dah sedia ada ngah tgk blog aku ni bile refresh maka keluarlah no 10000 tu. sebab tu la boleh jadik 3 pemenang berserta bukti sekalik.

so aku ngah pening dan perlukan masa untuk berfikir. nak  mintak pendapat korang. siapa sebenarnye yang pertama nampak angka 10000 tu? hehehe

7 ♥:

^aku^ on September 25, 2010 at 1:24 PM said...

haha...
akupun sebenarnya da agak akan jadi macam ni...semalan dalam 20 visitor yang lepak kat blog ni..kesimpulannya semua orang yg lepak kat sini bleh jer print screen jadi pengunjung ke-10000..hehe..

nasib baik 3 org je yg bagi bukti kalu 20 orang..lagi la cik ckyn pening..haha..

p/s..sila la disqualified penyertaan aku ni...aku tau aku bukan pengunjung bertuah tersebut...hahaha...

ckynwan on September 25, 2010 at 1:29 PM said...

haha aku dah agak! haishhh terpaksa la aku gune counter y len ek pasni

^aku^ on September 25, 2010 at 1:43 PM said...

lain kali wat la contest follower ke 10000 ker..sure sorang jer yang bleh menang..haha..

p/s apa2pun thanks link kan blog aku kat entry ni..x dapat menang dapat promot blog pun ok da..hehe

ckynwan on September 25, 2010 at 1:46 PM said...

hehehehe
nanti lah buat follower ke 100 ke kan. follower baru 80. segan la pulak haha

Nadd on September 25, 2010 at 2:10 PM said...

hehe.
xde luck lah pulak.
xpe xpe.
asalkan ade link ke blog i pon dah okey. ^_~

C.Noir on September 25, 2010 at 8:26 PM said...

yep2. tgk tiga2 gambar tu, sume pakai browser len2. cume aku kantoi sebab bukak 4 browser.

teknik die simple.

nampak je 9998, aku taip blog ko dan cepat2 tekan enter. konferm dapat angka 10000. keh3

haha nway, xnk kasi pun takpe. masuk ni pun saja sebab suka2 :D

ckynwan on September 25, 2010 at 9:03 PM said...

alahai baiknye semua org.comel lah!

nampaknye kesemua bakal pemenang menolak hadiah dari aku ni. ade org len nak jadik pemenang tak? hahahahaha

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting