Sep 20, 2010

lagu raya mode

11:36 AM
reactions 
bangun tadi aku bukak emel. tengok-tengok komen balas dari teman di alam maya. lalu aku buka laman sesawang sue-sama, LORD ZARA 札拉 , Mohd Fakhrurazi Jamaludin dan jugak ザ-sylver-shooter. dan kedengaran lagu OST syurgamu ramadhan. oh aku tahu ni datangnya dari blog  



 selepas membalas komen, aku tekan butang x di atas sana.


eh, kedengaran lagu raya. uwahhhh. ni kalau bukan shery mesti si lord zara, takpun si MFJ. raya sakan hangpa naa. 

selepas aku tutup sesawang dunia sebelah zara dan Jam itu telah berbunyi lagi..., lagu raya masih berkumandang. sah! ni mesti shery punya keje. mentang2 lah kau tak balik raya abes satu dunia kau nak suruh org dengar lagu raya ek. lantas aku pergi ke shoutbox nya yang samar-samar itu. lalu menaip....

"ceh, kau rupanya yang semangat beraya......"

belum sempat aku tekan shout button, mataku terpandang itunes di toolbar bawah di sebelah kiri. aku padam kembali apa yang aku tulis tadi dan menekan tanda x di sebelah atas blog  si


dan laguraya masih rancak berkumandang.

erm, aku rupanya yang smangat beraya

ampunkan aku MFJ, shery n zarasensei. haha

2 ♥:

Azmi on September 20, 2010 at 11:41 AM said...

kah3..
dah balik jepun ke??

cKyN WaN on September 20, 2010 at 11:47 AM said...

amboih sakan ye gelak. ceit

dah balk jepun la ni. br je smpai 17hb aritu.
wuwuwuwu~

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting