Sep 26, 2010

siapa menang ni?

12:46 AM
reactions 
terbukti ketiga-tiga pemenang dah cakap. pastu semua comel taknak jadik pemenang. baru je aku ingat nak kasik hadiah kat semua tapi semua menolak pulak.adeh. nak hadiah ke tak kamu-kamu ni?

aigoo.....................

4 ♥:

Mi on September 26, 2010 at 9:51 AM said...

nak2! haha

kalau yg dua lagi tu xnk, kasi aku gak keh3

gigitjari on September 26, 2010 at 9:56 AM said...

bagi saya je lah senang hbis cta haha

^akulife^ on September 26, 2010 at 10:46 AM said...

nak jugak...hehe

cik cykn yg pemurah lagi baik hati sila la bagi pada ketiga-tiga pemenang...adil ckit..
takde la kitorang gaduh main tarik-tarik rambut kat blog cik cykn ni nant..hahaha.

cKyN WaN on September 26, 2010 at 2:21 PM said...

hahahaha pandai pulak semua orang nak ek. nanti lah aku fikirkan ye hihi

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting