Sep 24, 2010

sejuk menggigil2

8:52 PM
reactions 
hohoho sebelum balik aritu suhu mencecah 30++. sekarang? musim panas sudah berlalu. autumn sudah menjelma. suhu sekarang adalah 20 ok. sejuknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. aku ni dah la tak tahan sejuk. perumpamaan seperti lahir kattepi bara api. sebab aku lagi boleh tahan panas daripada sejuk.bukan macam seetengah orang yang umpama lahir dalam iglu hahaha


malam tadi tidur dah pakai futon, pakai mofu. selimut yang tebal gilos.

yang paling bawah alas tidur , yang tengah tu selimut.
ni bukan aku yang punya.amek lam internet ja. haha
haaa this one is mofu. dah macam promote selimut pulak

semalam aku tidur gabung dua tu.satu mofu satu futon.ko bayangkanlah sejuk tak sejuk. kaki dan tangan dah mula membeku dan menyejuk.huwaaaa ni baru autumn. belum winter. kipas dah tak perlu. nak kena keluarkan heater. oh miss my heater.ehem2 dan nak kena beli minyak tanah. oh tak sukanya.dah kena pakai baju tebal2.

2 ♥:

iffah_ratu syahadah on September 24, 2010 at 8:57 PM said...

kin, kat kedoh pun autumn ni...he3...syik ujan jerk... alhamdulillaah...

cKyN WaN on September 24, 2010 at 9:08 PM said...

hujan rahmat tu hehehehe

kat sini smpai 2 3 lapis selimut tebal2 xtahan lah. ptg td la sejuk sgt.skang mcm ok sket hehe

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting