Sep 30, 2010

semua menang la abes cerita!

9:35 AM
reactions 


punya la lama kan aku nak buat keputusan bagi pengunjung bertuah yang ke 10000 dulu kan. setelah aku timbang-timbang maka aku dengan baik hatinya nak mengumumkan pemenang ada lah tidak ada. tapi aku bagi jugak hadiah saguhati kepada ketiga-tiga blogger yang tegar nak  bagi bukti walaupun bukan pengunjung bertuah yang sebenar kan hahaha




so kepada ketiga-tiga orang blogger yang tegar tu

, bak mai la alamat korang ye. kalau xmau kasik kat sini, bagi kat emel  : sick_kien[at]yahoo[dot]com. lambat2 aku tak bagi baru tau! haha

Mi 

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting