Jul 27, 2010

lobak is sayur ok!

7:55 PM
reactions 
di suatu petang y tak berapa nak dingin..

 "hmmm aritu dah buat air buah. jus epal + susu. nyum2 sangat sedap. harini nak buat carrot susu la pulak"

maka aku berjalan ke mitsuwa membeli barang2. sayur, ikan, halia, lobak merah dan tauhu. dan membayar semuanya. jalan2 menuju ke pintu luar tetibe teringat tak beli susu. kemudian masuk kembali ke mitsuwa. apabila hampir tiba di rak yang tersusun pelbagai jenis susu kemudian teringat lagi

"eh, mana boleh makan susu + buah. tak elok untuk kesihatan"

lalu aku keluar dari mitsuwa dan menuju ke rumah. separuh perjalanan telah ku tempuhi. hanya 3 minit untuk tiba di rumah dan aku kembali tersedar.

"tapi lobak bukan buah"

T_T
no carrot susu for today.esok je la ek. harini minum air kosong aje lah


2 ♥:

lumpkins on July 28, 2010 at 10:42 AM said...

ala cian.....tape tape today buat eh....hihi

cKyN WaN on July 28, 2010 at 12:08 PM said...

tuh la kak syaz. sedih je. cmne la boleh terlupa smpai mcm tu skalik hihi

xpe2, kitto yaruyo..itsuka.ecewah hihi

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting