Jul 30, 2010

jalan-jalan dengar bunyi bunga api

10:59 PM
reactions 
assalamualaikum =)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

petang tadi ada orang yang bersemangat waja nak pergi tengok pertunjukan bunga api sambil jogging. depa duk jalan setapak dua tapak mengikut bunyi dan cahaya bunga api. nampak je dari jauh. dum dam menyemarakkan langit. kami jalan lagi.ops, aku nek beskal. bawak tripod bagai. penat tadi selongkar bateri baru. nak amek gamba chantek2.

mereka jalan dan aku kayuh lagi.sampai lah ke satu simpang zebra crossing yang paling panjang. kat sini dah nampak dengan jelas sikitla percikan bunga api. dah makin dekat nih. tetiba kawan kami yang dah lama  sampai kat sana talipon. 

"dengan ini dimaklumkan pertunjukan bunga api dahabes.sekian!"

what the hello kitty la kan. hahahahaha kesian depa duk jalan jogging. tempat yang nak dituju xsempat pun nak sampai. haiya. xdapek la nak letak gamba bunga api. aku letak yang last year aci x? amek snirik ni.1st time hihi.

















 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting