Jul 26, 2010

ikang singgang

8:27 PM
reactions 
bile aku sebut ikan singgang, ade yang xtahu. perghhhh. terangkat beb kesedapannya! rugi giler orang yang xtahu ikan singgang tuh cmne kekekeke ade pulak yang cakap lauk bile demam atau sakit. kesiannya. ikang singgang nih dah macam lauk wajib kat umah aku. simple tapi sedap. menjilat jari.nyum2.

*ala tak jumpe pulak gamba ikang singgang yang aku masak dulu.arini x ambil gamba sebab terlebih kunyit ha ha ha ha

oh.semalam pegi beli gelas besar gilaaaaaaaaaaaa. teruja sebab nak buat air buah kekeke


jus epal segar dari ladang! nyum2~

mesti korang rasa gelas tu kecik je. ek elaaaa ni pun nak kecoh ke?
okay2, sila pergi ambil pembaris SEKARANG! dan gelas ini mempunyai ketinggian 23cm! cuba tengok 23cm tuhtinggi mana kekeke 
wahahaha semangat aku g ukur ngan pembaris panjang. nasib baik ade

ok, nak tdoq. angan2 nak pergi lab malam2 ni hanya tinggal hangat2 tahi ayam haha

-off to bed-


4 ♥:

lumpkins on July 26, 2010 at 9:18 PM said...

aaa....ikan singgang ...natsukashi,,,lauk favourite masa kecik2 dulu....skang dah tak masuk huhu (terlebih makan masa kecik2 dulu kot)...tempat len panggil len kot ckyn....abah kita panggil ikan pindang...tp sama je

cKyN WaN on July 27, 2010 at 9:11 AM said...

saya makan dari kecik smpai sekarang boleh telan lagi kak syaz hehehehe
tu la, penah dgr jugak tptlain panggil ikan sanggang? entah la hehehe

AMIEROZIANA on July 27, 2010 at 2:38 PM said...

kak pun masak ikan singgang gok maring...ada lengkuas ko dinung? besarnyo gelas...kaca ko plastik?

cKyN WaN on July 27, 2010 at 3:17 PM said...

xdok pon. letok hok mano ado jah hahaha
tuh gelas kaca hihi

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting