Jul 24, 2010

ego tinggi melangit

1:36 PM
reactions 
kadang-kadang ego tinggi melangit.

kes 1
A dan B gaduh. sampai satu tahap xnak bercakap. si A yangterasa ni diam je. selagi si B ni tak memujuk, tak mengaku bersalah selagi tu la taknak mengalah.
tapi kadang2 sampai satu tahap si B dah xtau apa lagi nak buat, hilang idea dah nak memujuk. diturunkan ego. tapi si A nih dek kerana terlampau tinggi ego sampaikan diri sendiri xtau nak buat mcm mane. walaupun luka kat hati tuh dah hilang, tapi sebab ego tinggi dibiarkan cmtu je.

kes 2
si A dan B ni xde la macam musuh.kawan je. tapi kadang2 si A ngan B ni xleyh nak tengok masing2 kurang. nak lebih je. bila tiba keadaan yang salah seorang ni memerlukan bantuan sorg lagi, tapi sanggup tak tanya @ mintak bantuan sebab ego tinggi melangit. pride tuh tinggi menggunung. tak remaja katakan. eh sekali lagi guna tak remaja

kes 3
haaa ni lagi satu ego tak bertempat. dah tahu salah sendiri tapi engat dia tu anak raja negeri atas kayangan mana ke sampai tak nak mintak maaf. yang dia nak dengar hanya maaf dari orang, tunggu orang tegur dulu. kena pulak ngan si mangsa yang jugak ego tinggi tak ke mana la jawabnya. haaiihhhh~

dah aku yang emo tetibe ni kenapa? haha
hari ini hari emo sedunia barangkali kekeke
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting