Jul 26, 2010

mimpi # 002

11:24 AM
reactions 


assalamualaikum =)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  • scene 1

hujan lebat mencurah2. aku tengok tv kat ruang tamu. tetiba mak aku pulang dari mana pun aku xtau, tengah marah2. membebel sebab aku tak angkat kain yang dah basah lencun dek hujan. tapi aku buat bodoh je lam umah.siap memcebik lagi. ish anak derhaka betul.

*tetibe teringat kisah nenek aku. sedih pulak bila teringat.dorang ni xde hati perut langsung! haiihhh

  • scene 2

aku ragu2 mahu pulang ke kampung. sepupu aku akan  kahwin. tapi dorang cakap sempat je. maka aku pulang menaiki kereta tapi xtahu siapa pemandu. ternyata tak sempat bila aku lalu kat tepi lereng kelihatan majlis kahwen sedang berlangsung. tema kaler dark green. yang peliknya pengantin perempuan memakai kaler hitam. dah jadik woman in black. pastu kakak dia pulak yang lebih2 pakai veil.erk, siap yang kahwin ni?

  • scene 3

kereta2 melelui lereng2 bukit gunung ganang nak g mana pun xtahu. tiba di persimpangan lereng bukit kalau stop kereta memang jadik senget abes lah. boleh pulak penumpang kereta belakang suh stop kat situ sebab nk singgah kat toilet tepi jalan. kalau tergolek masuk gaung memang arwah terus.

*mimpi semuanya benda mengarut2 kan. haiihhh
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting