Jul 15, 2010

papa bagi kebenaran!

10:59 AM
reactions 
assalamualaikum semua =)
salam sejahtera...
annyoonggggggggggg

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ehem2. tadi pagi-pagi tengahari datang ke lab. tetiba terdengar senior aku ngan cakap2 ngan sensei. dan kedengaran suaranya macam baik-baik sahaja.maka aku gunakan peluang ini untuk meminta kebenaran bercuti bulan 9 nanti.

ntah apa-apa je kan, tiket dah beli baru nak mintak kebenaran kekeke.sebelum ni sensei dah cakap boleh balik ke tanah air terchenta untuk 2 MINGGU SAHAJA.kalau nak diikutkan tak ada cuti untuk pelajar tahun 4 (lab aku je la).

pastu dapat pulak emel dari kedutaan malaysia di jepun ni. katanya kena kemukakan borang cuti berserta kebenaran dari pihak universiti. sudaaaaaaaaah.semua orang dah menggelupur. bagi yang balik lamabt2 tu pandai2 la kelentong ye kekeke dalan borang tu siap kena isi tarikh balik.pastu kena sertakan cuti universiti pulak.pastu alasan nak balik.waduh3. sebelum ni macam xde sangat.

so dipendekkan cerita, aku dah dapat kebenaran.baru lah rasa anshin@relief@lega sikit untuk pulang sebab semua sudah selesai. Alhamdulillah =)

waku2 nak balik nih.excited! kekekeke


2 ♥:

akudahbosantengokmukako said...

aku nak tengok cincin diamond besar elpas balik dari Malaysia
hak3
bersinar sinar lah kenkyuu nnt WAHAHAHAHHAA

cKyN WaN on July 15, 2010 at 3:06 PM said...

kurang hajarrrrrrrrrrrrrrrr
xde la diamond pakcik oiiiii
tahun depan la ade secoet kekekeke

blk nanti kalo xde diamond aku balut la jari aku ni haha

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting