Aug 19, 2010

syurgamu ramadhan

9:00 PM
reactions 
assalamualaikum =)
::::::::::::::::::::::::::::::::

Syurgamu ramadhan. cerita best! serious tak tipu. kalah cerita epilog syurga cinta. dibarisi pelakon yang tak kurang hebatnya. siapa tak kenal Elly Suriati. memang terbaik ah jadik mak yang jahat. tak mengaku anak sendiri, marlia yang dilakonkan oleh eira syazira. 



walaupun cerita ni datang kemudian daripada cerita epilog syurga cinta, tapi memang aku bersemangat untuk tengok episod yang seterusnya. sedangkan hati aku dah mati nak tengok cerita epilog syurga cinta. hambar je. nasib baik ada si cilik comel adik mia.




OST SYURGAMU RAMADHAN(lagu dan lirik)
akan ku jumpa nyanyian azfar


ku mengatur langkahku
berjalan tanpa bayang-bayangMu
langitdan bumi setia menemaniku
matahari menyinar tak pernah berpihak kepadaku
Ku kepanasan tanpa perlindunganMu

hari berganti hari masih teguh menanti
hadir diriMU dalam hidupku ini
rasa kecewa adabila kaki penatberlari
namun yakinku kau akan kutemui

ku takkan pernah cubaberhenti
langkahku mencari cinta
yangkutahu hanya untuk diriku
kan ku terus cari sampai hujung dunia

kerna ku tahu akanku jumpa diriMU
dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpiku selalu

kulihatsemua gembira
bila mengenali erti cinta
senyuman ku beri hanya duka
bila ingin teman untuk berbicara

cinta jangan sembunyi
mataku kabur mencari
hadirlah dalam hidupku ini
cinta jangan engkau pergi
bila langkahku cuba untuk mengejar dirimu
download di sini :


 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting