Dec 7, 2010

5 lagu aku paling suka dalam hidupku kekeke

7:26 PM
reactions 
Ape yang paling penting dalam hidup korang?
semua penting hahaha

Bende terakhir korang beli gune duit sendiri?
duit scholar kira duit snirik tak? if so, lampin pakai buang

Adakah korang bercinta sekarang?
(o^_^o)

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai bertemu jodoh, kahwin, beranak pinak, bercucu-cicit dan sehingga nafas terakhir lah.cewah.

Dimana korang jumpe kekasih korang?
jumpa kat fukui eki hahahahahahahahahaha

Novel/buku/majalah terakhir korang beli?
buku teks denkikairo

Antara mak dan ayah mane korang lagi mesre?
hmmm...xsempat nak mesra2 ngan arwah mak. so mesra2 ngan abah je la

Namekan orang yang betol2 korang nak jumpe?
taknak jawab lah soklan ni

Namekan tempat yang betol2 korang nak pergi?
koreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Pilih satu, peluk atau cium?
dua-dua xleyh ke?

5 lagu yang bermakna dalam hidup korang?
you are my destiny by haha
let me hear your voice by bigbang
tinggal kenangan by saleem
hakikat sebuah cinta by iklim
cahaya hati by aqasha

Bila tarikh lahir korang & kat mane korang sambut tahun lepas?
15 january. sambut lam yuki ha ha ha ha. sambut dalam rumah. 2 seprais bday party. dpt 2 kek lgi drpd mereka y syg sy hahahaha

5 orang yang korang nak tag: ermmmmm....siapa nak buat silalah.
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting